Dziennik Gazeta Prawna
Dziennik Gazeta Prawna powstał we wrześniu 2009 roku w wyniku połączenia dwóch opiniotwórczych tytułów – Dziennika oraz wydawanej od 1994 roku Gazety Prawnej.
Wydawany przez Infor Biznes zawiera informację o wydarzeniach z kraju i ze świata, które mają wpływ na poziom życia i dobrobytu. Ponadto można znaleźć w nim informacje i komentarze do wydarzeń ekonomicznych i sytuacji przedsiębiorstw. Można tu znaleźć również wnioski, prognozy, analizy, opinie ekspertów oraz przejrzyste interpretacje.
Stałe dodatki Dziennika Gazety Prawnej
Poniedziałek
Tygodnik Podatkowy – zawiera porady i interpretacje pomocne w rozwiązaniu podatkowych kłopotów.
Wtorek
Tygodnik Prawa Gospodarczego – na bieżąco informuje, co zmienia się w prawie interesującym przedsiębiorców.
Środa
Tygodnik Prawa Administracyjnego – dostarcza informacji, porad, wskazówek urzędnikom i samorządowcom.
Czwartek
Tygodnik Prawa Pracy i Ubezpieczeń – rozwiewa wątpliwości związane ze stosowaniem prawa pracy.
Piątek
Kultura z programem telewizyjnym – program i omówienie filmowych hitów tygodnia, kompletny przewodnik po tym, co trzeba zobaczyć w kinie, teatrze, na DVD. Zawiera sugestie, gdzie warto pójść na koncert lub wystawę, teksty o ludziach sztuki, ich dokonaniach i inspiracjach oraz artykuły o podróżach, ciekawych miejscach, interesujących zjawiskach w kulturze.
Magazyn – a w nim sylwetki najważniejszych postaci świata finansów i gospodarki, historie o powstawaniu fortun, opisy zjawisk społecznych i cywilizacyjnych, informacje o nowych technologiach decydujących o przemianach w biznesie.
Kto nas czyta?
Dziennik Gazeta Prawna chętniej czytają osoby w wieku od 25 do 45 lat. Aż 64,5% czytelników ma wykształcenie wyższe. Znaczna część to osoby o bardzo wysokich dochodach – 28% deklaruje najwyższą kategorię dochodu (powyżej 3 000 zł). Co trzeci czytelnik Dziennika Gazety Prawnej mieszka w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców.
Prawie wszyscy czytelnicy DGP korzystają z Internetu, a aż 45% z nich to przedsiębiorcy, osoby na kierowniczych stanowiskach lub przedstawiciele wolnych zawodów.
Sprzedaż
Sprzedaż DGP kształtuje się na poziomie 101 127 egzemplarzy.
To o 62,4% lepszy wynik niż sprzedaż samej Gazety Prawnej sprzed roku, przed połączeniem z Dziennikiem.
Nakład
Średni nakład jednorazowy w lipcu 2010 r. wyniósł 134 493 egzemplarzy.
Średni nakład jednorazowy piątkowego wydania Dziennika Gazety Prawnej to 172 261 egzemplarzy.