InsERT

InsERT S.A. jest producentem oprogramowania dla małych i średnich firm. Od kilku lat zajmuje w Polsce pozycję niekwestionowanego lidera pod względem liczby sprzedanych licencji. Dotychczas sprzedał ich ponad 360 tysięcy, a rozwiązania oferowane przez firmę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Strategią spółki jest tworzenie systemów wysokiej jakości i na tyle uniwersalnych, by mogły spełnić wymagania bardzo różnych odbiorców, a jednocześnie przyjaznych w użytkowaniu i niewymagających specjalistycznych wdrożeń. Oprogramowanie Insertu jest nie tylko najczęściej wybierane przez przedsiębiorców. Stało się również standardem nauczania w szkołach średnich o profilu ekonomicznym, wygrywając niedawno w przetargu Ministerstwa Edukacji Narodowej.

W ofercie firmy znajdują się programy wspomagające sprzedaż, produkcję, usprawniające pracę działów księgowych, finansowych i kadrowo-płacowych, pozwalające analizować kondycję przedsiębiorstwa. Systemy te są na bieżąco aktualizowane i dostosowywane do stale zmieniających się wymogów prawno-gospodarczych.

Programy ułatwiające pracę działów handlowych i produkcyjnych:

  • Subiekt GT – nowoczesny system obsługi sprzedaży dla małych i średnich firm;
  • mobilny Subiekt – program wspomagający sprzedaż towarów i zbieranie zamówień w terenie;
  • Sello – wszechstronne narzędzie stworzone do obsługi sprzedaży w serwisach aukcyjnych;
  • Subiekt Sprint – nowoczesny, wygodny system szybkiej sprzedaży detalicznej;
  • oscGT – platforma sklepu internetowego, czyli program dla firm, które sprzedają w Internecie lub zamierzają wprowadzić tam swoją ofertę handlową;
  • Gestor GT – przyjazny w obsłudze system zarządzania relacjami z klientem;
  • Subiekt GT Sfera – otwarty system sprzedaży, gotowy na rozbudowę o potrzebną firmie funkcjonalność;
  • Subiekt 5 EURO – system sprzedaży przeznaczony do całościowej obsługi działów handlowych;
  • mikroSubiekt dla Windows – prosty i przyjazny dla użytkownika system, pozwalający na wystawianie dokumentów sprzedaży i tworzenie najpotrzebniejszych zestawień.

Programy usprawniające funkcjonowanie działów księgowości i finansów:

  • Rewizor GT – najnowsza wersja popularnego systemu finansowo księgowego, umożliwiająca również podstawową obsługę płac;
  • Rewizor GT Sfera – otwarty system finansowo-księgowy przeznaczony dla firm, które wymagają specyficznych rozwiązań;
  • Rewizor 3 EURO – system finansowo-księgowy, przeznaczony dla podmiotów gospodarczych i biur rachunkowych, prowadzący księgi handlowe i pełną ewidencję środków trwałych; umożliwia także obsługę sektora finansów publicznych;
  • Rachmistrz GT – program umożliwiający prowadzenie księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego;
  • Rachmistrz 4 EURODOS-owy program umożliwiający prowadzenie księgi przychodów i rozchodów;
  • Biuro GT – system przeznaczony dla księgowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych.

Programy przeznaczone dla działów kadr i płac:

  • Gratyfikant GT – nowoczesny system kadrowo-płacowy oparty na platformie Windows, następca programów Gratyfikant, Gratyfikant 2 i Gratyfikant 3;
  • Gratyfikant GT Sfera – otwarty system kadrowo-płacowy, który umożliwia tworzenie rozszerzeń dostosowanych do potrzeb firmy;
  • Gratyfikant 3 – system kadrowo-płacowy, współpracuje z elektronicznymi rejestratorami czasu (RCP) oraz systemami homebankingowymi;
  • Biuro GT – program dla kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym.

Zintegrowany system zarządzania:

  • Navireo – nowoczesny system informatyczny adresowany do średnich firm stawiających wysokie wymagania aplikacjom do zarządzania przedsiębiorstwem; kompleksowo wspomaga firmę w każdym obszarze funkcjonalnym.

Pozostałe programy:

  • Analityk – system wspomagania decyzji;
  • Przelewy 2 – program pozwalający drukować polecenia przelewów według wszystkich obowiązujących wzorów, działa w środowisku Windows i współpracuje z programami firmy InsERT dla DOS;
  • Skarbnik 4 – Twój budżet domowy – program służy do zarządzania finansami osobistymi.